Ofer solutii la problemele frecvent intalnite de posesorii de opel...

Acest blog este destinat in exclusivitate posesorilor de autoturisme Opel. Voi incerca sa abordez cat mai multe probleme ale autoturismelor opel, din nefericire acestea nu sunt foarte putine, asa ca imi va lua ceva timp pana le voi aborda pe toate, daca aveti vreo problema ce nu a fost dezbatuta inca pe acest blog nu ezitati sa imi scrieti pe e-mail: opel.solutions@yahoo.com si in 24 de ore veti avea raspunsul.


Probleme senzor turatie Astra 1.7

Astazi vom discuta despre una dintre cele mai frecvente probleme aparute la modelele Astra cu motorizari diesel de 1.7, respectiv defectarea senzorului de turatie (crankshaft speed senzor).
Acest senzor citeste turatia de pe arborele cotit (vilbrochen), iar in momentul cand acesta se defecteaza sau citeste eronat masina poate manifesta urmatoarele simptome:
1. Becul "check engine" ramane aprins, in aceasta situatie problema este inca la inceput si nu a inceput sa "evolueze", puteti incerca metoda de diagnosticare prezentata intr-una din postarile mele anterioare, sau puteti merge direct la cea mai apropiata reprezentata Opel. In ambele cazuri daca martorul "check engine" ramane aprins din cauza senzorului de turatie, pe tester va arata codul de eroare P1335 "engine speed stop range performance", sau ceva de genul...
2. Motorul are la ralanti oscilatii mari, in acest caz dupa pornirea motorului, daca va uitati pe turometru sau pur si simplu "ascultati" motorul veti observa ca acesta se turaza usor dupa care revine la normal, ba mai mult chiar scade putin sub turatia initiala pe care o are la ralanti.
3. Motorul refuza sa mai porneasca de la prima cheie, in aceste cazuri electromotorul invarte dar motorul nu porneste, sau mai popular (dai la automat si nu o ia), motorul va porni in cele din urma dupa o pauza de circa 10-15 min, ATENTIE insa aceasta nu este o regula.
4. Motorul masinii se opreste in mers, daca ati ajuns in stadiul in care motorul vi se opreste din mers, deja problema a devenit destul de grava si singura solutie care v-a mai ramas este sa remediati cat mai repede problema prin inlocuirea senzorului.
Va dau insa un sfat: nu cautati alti senzori pe producatori, folositi intotdeauna senzor original, intru-cat cei pe producatori nu va vor tine mai mult de 4-5000 de km. Acest senzor se gaseste la orice reprezentanta Opel si nu numai...senzorul de turatie pentru Astra G/H 1.7 cdti (cod motor Z17DTL/DTH) este cu fir (vezi imaginea din colt stanga) iar cel pentru Astra G 1.7DTI (cod motor Y17DT) este fara fir si cu o ureche.
Dupa ce ati achizitionat senzorul care costa aprox. 350-400 de lei, nu mai ramane decat schimbarea celui vechi, care se poate face intr-un service autorizat, intr-o reprezentata Opel sau chiar de dvs. Daca remedierea problemei o faceti intr-un service sau o reprezentanta costul manoperei se ridica la aprox. 50-100 de lei, in cazul in care va hotarati insa sa-l schimbati chiar dvs, pozitionati-va in partea dreapta a masinii (pe partea cu cureaua de accesorii, alternator etc...) dati capacul de la distributie jos, dupa care veti vedea primul senzor care este de la axele cu came, dupa care, mai jos, pe blocul motor veti observa un sezor cu fir de circa 20 de cm, urmariti firul si veti gasi senzorul care este prins cu un surub, desfaceti surubul, pune-ti garnitura, si montati noul senzor. Atentie insa dupa aceasta"mutare" este foarte posbil ca eroarea sa ramana memorata si trebuie stearsa cu un tester, deci intr-un final tot la reprezentanta ajungeti, acolo unde stergerea unei erori si o diagnosticare pe tester va costa in jur de 50-90 lei. Acestea fiind spuse si problema rezolvata nu mai ramane decat sa va urez un drum brum brum brum!!!

108 comentarii:

  1. am si eu o problema de genu cu acel senzor dar nu am nici una dintre aceste manifestari doar ca mia aratat pe tester...mie imi consuma mai mult ca pana acum.sa fie din cauza acelui senzor?ms

    RăspundețiȘtergere
  2. salut! problema mea este mai dificila zic eu.am un opel astra g,hatchback,2001,1.7 YDT ,(1686-55KW SAU 75 CAI PUTERE)MA ROG! am facut greseala de a spala motorul ce jet de apa:( cum n a fost acoperit ceea ce trebuia,dupa 3 zile am ramas cu masina in drum.mi se oprise motorul!inainte de asta ,adik dupa ce spalasem motorul ,mi se aprindea becul de la ulei care palpaia in timp ce mergeam cu masina,n am bagat de seama si am continuat sa merg cu ea,pana mi sa dus calculatorul,cel de pe motor,nu ala de injectie!i am dat a 2 cheia,am pornit la drum cu masina,dupa 20 min din nou ,motorul mi se opreste,parca mi se taia curentul,fara sa se auda vreo galagie ceva!ok...!am reparat calc.la o firma autorizata,cu garantie 6 luni,au vazut ca era plin cu apa,in fine,l au reparat pt ca mi se rupsese si vreo 4 pini probabil de la condens,oxidase datorita apei infiltrate!ideea e ca nu mi mai pornea deloc masina!dupa ce mi la reparat,am facut vreo 300 de km,fara sa am probleme,dar aveam oscilatii la motor,mai greu sesizabile,cand se auzea mai tare cand mai incet,cei de akolo de la firma respectiva mi au spus cand au bagat testerul,k am eroare,defect la senzorul de turatie(arbore cotit,ceva de genu mi au spus)si k trebuie skimbat cat mai repede,asta mi au spus dupa ce mi au reparat calc.si inainte sa fac vreo 300 de km!dupa ce i 300 de km,facuti....surpriza!!!...mi s a oprit masina in timp ce mergea motorul! il las 1 min,apoi il pornesc din nou,merge,dar dupa vreo 15 min,iar mi se opreste motorul!il las din nou vreo 2-3 min,pornesc din nou masina si merge,dar am mers cam 100 de m,ca ajunsesem la destinatie:)a doua zi,dimineata,de curiozitate pornesc masina,porneste ,dar cand o pornesc face cam galagie motorul, exact cand il pornesc pe moment atunci, si cu oscilatii,nu foarte mari, asta fiind la rece,zic eu!mai mi sa intamplat sa nu porneasca la prima cheie,a pornit la a doua!ma rog! si nu am decat aprins din cand in cand,in timpul mersului un bec de culoare galbena,seamana cu un motor,si este situat exact intre becul rosu de la baterie si cel de la ulei!credeti ca tre sa skimb neaparat acel "senzor",daca da cum se numeste exact,sa nu cumpar un altul,ca la cati senzori are masina,habar n am! este posibil sa mi se opreasca masina din cauza acelui "senzor" ??? ast raspuns,ca sunt plin de nervi,ca nici bani nu sunt ca daca ar fi ....aveam sau luam masina noua!VA MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. florinele tata! si eu am tot aceeasi problema 3 pini rupti din cauza apei intrata in mufa k iar tot ce este de facut este schimbarea ecu cu tot cu imobilizator si cip cheie! si da se poate opri si din caauza acelui senzor!!!

      Ștergere
    2. La Opel omega a știe cineva problemele la ia

      Ștergere
  3. Am si eu o problema la Opel astrag caravan 1,7 diesel si anume: se aprinde deen cand in cand becul la pompa de ulei,dar inainte de a se aprinde am bagat in vasul de expansiune o solutie lichida pentru sa-mi infunde o gaurica la radiator findca imi curgea antigel ,si inca o ploblema este ca in vasul de exapnsiune imi intra ulei ,ce e de facut astept pareri. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! detin un opel astra 1.7 101cp din 2005 145000km ...problema mea este urmatoarea: de ceva vreme nu mai porneste la rece si nici nu mai trage cum trebuie in plus motorul face un zgomot metalic ciudat in timp ce accelerez pe la 2000 tpm. in luna august am facut un drum la roma si la intrare in italia mi sa spart un tub la turbina (intercoller) am mers asa inca 700 km aproape , pana ce l-am schimbat ...intrebarea mea este : Ar putea fi cauza tuturo problemelor de mai sus mentionate faptul ca am mers cu ea asa? cineva sa ma ajute va rog ...sunt disperat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut.am un astra h 1.7 din 2005!se durează la peste 3000 de ture singura de nebună,cand bag in viteza si dau drumul ambreiajului revine la normal câteva secunde după iar se girează,ce problema ar putea fi.am fost la diacnoza si nici o eroare!!

      Ștergere
    2. Vedeți că s ar putea fi din cauza turbinei că o ia pe ulei ,atunci se tureaza motorul de nu îl poți opri decât dacă îl bagi in viteza și ei piciorul de pe ambreiaj .Aveți grija că dacă mergeți mult cu mașina și nu o reparați o să se ducă motorul

      Ștergere
    3. Salutare am și eu un opel 17 2004 am o problemă se accelerează singura la 3000 de ture și își revine după vro câteva secunde aceași problemă

      Ștergere
    4. Mă puteți ajuta vă rog frumos

      Ștergere
    5. Am avut aceeași problemă, după un timp se oprea motorul în mers.
      Problema a fost senzorul de turație.

      Ștergere
  5. Buna ziua! Am un opel astra 1.7td din 99. Masina are urmatoare problema...cand se incalzeste motorul turometrul se intrerupe cade brusc pe zero si martorul check engine ramane aprins. La relanti masina merge intrerupt dar in sarcina se comporta cat de cat ok...martorul check engine ramane aprins tot acest timp...Daca am oprit motorul si am repus contactul martorul de la bujii nu se mai aprinde...Problema a aparut pe drum Constanta Bucuresti si a mers asa pana la intoarcere in constanta cca 500 de km. Acasa am curatta valva EGR (era colmatata) dar prezinta aceleasi simptome....va rog un sfat daca se poate! Va multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut. In cazul in care il schimbati la Astra H sa nu desfaceti nici un capac de distributie. Senzorul se gaseste foarte usor desfacand usita de la scutul motor si se afla langa demaror. Se schimba usor pe elevator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe o rampa nu se poate schimba?

      Ștergere
    2. Cati omi trebuie sa arate senzorul bun, al meu arata 870 și tot am probleme, mulțumesc anticipat!

      Ștergere
  7. Buna ziua! Am un Opel Astra F, din 95, motor 1.7 TDS (Isuzu), si de cateva zile, dupa ce pornesc masina turometrul de la bord imi indica aprox 1500 RPM. In momentul in care accelerez putin, acul turometrului revine la 900 Rpm, valoarea normala care era inainte. Precizez ca motorul nu se aude turat atunci cand turometrul imi indica 1500 Rpm, se tureaza doar in momentul in care accelerez.

    Ce mi-ati putea recomanda sa fac?

    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua. Astra cdti 1.7, 92Kw, 10/2007. Problema la masina mea este ca fie la relanti fie in prima sa aII-a masina oscileaza in sensul ca accelereaza sau scade desi tin piciorul constant pe acceleratie sau o las sa mearga din ambreiaj. Masina are 120.000 km. Oscilatiile au inceput brusc fara nici un semn. Precizez ca singurele probleme ale masinii au fost la filtrul de particule acum 2 ani si 2 candelette "arse"(asa a zis mecanicul). Am incercat cu aditiv pentru motoare diesel in rezervorul plin dar nici un efect. Are cineva idee de ceea ce se intampla?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Am si eu o problema nu gasesc semnele de la axa cu came mi le poate da si mie cineva? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. salut ma puteti ajuta si pe mine???

    RăspundețiȘtergere
  11. cum se da jos pompa de ulei la un opel astra g 1,7 dti an 2000 caut de doua zile innebunit...se da baia jos??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu nu ai ce cauta la baia de ulei, se da distributia jos si fulia de la arbore dar trebuie sa ai o presa ca altfel nu poti sa o dai jos.

      Ștergere
  12. salut, cum dau de un nr de telefon pe mai multe detalii?

    RăspundețiȘtergere
  13. aceasta este problema la mine ajutati-ma pls http://www.youtube.com/watch?v=YrGFiq9-MpY

    RăspundețiȘtergere
  14. salut.ma numesc Alin si adetin un astra g 1,6 16v din 2003 74 sau 76 kw (nu mai retin)adus si inscris in romania in decembrie 2012 cu actuali 142000 km(in 2014) si care a iesit euro4 la emisi(deci nici vb de catalizator infundat) rulata de mana mea doar 10000 km.
    Cum sta problema, nu se tureaza mai mult de 3500 rpm oricat as tine acceleratia in podea scade simtitor viteza si rpm pana iau picioru si apas dinou unde ajung iar la 3500 si tot asa( nu de alta dar pe autostrada la un drum de 17-20 de ore nu pot merge tot timpul cu 90-100 ca ma ia somnul).martorul ,,check engine,, sta aprins tot timpul si se simte ca nu trage motorul chiar enervant de aiurea sunetul dereglat al motorului(adica asa metalic cum era scris mai sus).
    Problema este urmatoarea:
    1. aici in strainatate unde sunt am fost cu ea la servis(nu de marca Opel da nici chiar un amarat de servis de prin coltu strazi) si am pus-o pe tester iar in urma evaluari am schimbat clapeta acceleratie(cumparata sh) si cablul prezentat mai sus( cred ca ii spune cititor) nou nout.
    2.verificata la distributie,toate cablajele ce duc la ECU tot OK si cica ar fi ECU de vina si din aceasta cauza am primit eroare la cititor si clapeta de acceleratie si aici ce e drept am schimbat clapeta degeaba ca i-mi era buna iar cablul nustiu.acum nu prea mai am incredere ca ar fi ECU pt ca l-am desfacut personal si se prezinta foarte bn la pini( ca mecanicu electrician cica ar fi un pin pe care mi la si aratat ) fara urma de afumare sau negreala, atentie doar l-am dat jos de pe motor ba chiar intre el si motor am pus un material rezistet la caldura(fibra ceramica grosime 10mm rezistenta la peste 1200 de grade) caci dupa multe pareri citite si auzite cica s-ar incalzi ECU fiind amplasat pe motor iar cablajele nu-mi permit sa-l mut in alta zona sub capota.
    Atunci cand vrea ,,muschi ei de masina,, nici nu pot pleca fara sa o scartzii putin, dar minunea asta se produce doar cand sunt -10 grade afara sau si cand e cald dar la prima schimbare de treapta se rupe smecheria ,se taie puterea se tureaza greu iar la 3500 iar stacneaza si i-mi strica toata dispozitia pt ca deja e prea enervanta problema.as duce-o la un servis original dar parca nu mai am incredere in nici un mecanic plus ca e si mai scump....deci o parere asa mai sincera si dreapta...MULTAM FAIN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie dusa la un service de opel și este de vina capetele de pe admisie sau motorașul bineînțeles curățat EGR eu am dus mașina și mă costat 530 de euro și după ce mia făcut mă bagă în scaun sincer recomand reprezentanta

      Ștergere
    2. Trebuie dusa la un service de opel și este de vina capetele de pe admisie sau motorașul bineînțeles curățat EGR eu am dus mașina și mă costat 530 de euro și după ce mia făcut mă bagă în scaun sincer recomand reprezentanta

      Ștergere
    3. Vezi electro valva turbo. Pe mine m.a costat vreo 550 lei

      Ștergere
  15. Salut am si eu o problema la cald nu porneste decat cu spary opel astra h 1.7 cdti la rece porneste normal,apoi cum se raceste motorul porneste fara nici o problema am fost cu ea pe testar si imi apare urmatoare eroare P0500-74 semnal vitrza vehicul nu este la valoare normala multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. Astra h z19cdti 198.000km simptomele prezente oscilatii la relantiu(nu tot timpul), se mai intampla la pornire turometrul sa ramana pe 0, daca apas acceleratia turometrul urca dar revine tot pe 0, si tot in genul asta relantiul sta la 850 rpm, si tot incepe sa scada pana ce ajunge pe 0 (motorul se comporta normal nu il simpt sa scada puterea sau ceva in genul asta, doar turometrul face figuri.

    RăspundețiȘtergere
  17. Salutare,

    Pana la urma e necesar sa demontam capacul de la distributie sau se poate inlocui prin demontarea capacului de la scut ?

    Multumesc,
    Alex

    RăspundețiȘtergere
  18. salutare am un astra g 20 diesel 60kw din 99 sta la relantiu perfect dar nu se tureaza mai mult de 1300 -1500 si balbaieca si cum nu sar alimenta.ce poate sa aiba?

    RăspundețiȘtergere
  19. salutare am un astra g 20 diesel 60kw din 99 sta la relantiu perfect dar nu se tureaza mai mult de 1300 -1500 si balbaieca si cum nu sar alimenta.ce poate sa aiba?

    RăspundețiȘtergere
  20. salutare am un astra g 20 diesel 60kw din 99 sta la relantiu perfect dar nu se tureaza mai mult de 1300 -1500 si balbaieca si cum nu sar alimenta.ce poate sa aiba?

    RăspundețiȘtergere
  21. salutare am un astra g 20 diesel 60kw din 99 sta la relantiu perfect dar nu se tureaza mai mult de 1300 -1500 si balbaieca si cum nu sar alimenta.ce poate sa aiba?

    RăspundețiȘtergere
  22. salutare am un astra g 20 diesel 60kw din 99 sta la relantiu perfect dar nu se tureaza mai mult de 1300 -1500 si balbaieca si cum nu sar alimenta.ce poate sa aiba?

    RăspundețiȘtergere
  23. salutare am un astra g 20 diesel 60kw din 99 sta la relantiu perfect dar nu se tureaza mai mult de 1300 -1500 si balbaieca si cum nu sar alimenta.ce poate sa aiba?

    RăspundețiȘtergere
  24. buna seara am si eu o problema la un opel astra h 1.7 cdti,nu imi ajunge curent la bujii, nu imi porneste decat impinsa si se opreste de multe ori in mers,imi scoate fum foarte mult,iar in bord mi se aprinde o masina cu o cheie,ce ar trebui sa fac sau sau ce poate avea,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Bună ziua. Dețin un Opel Astra G 1.7 DTI, după ce se încălzește motorul se aude o bătaie la acesta(țăcănit), chiar și la relantiu dar și când o accelerez se accentuează. Dacă cineva știe o soluție la această problemă, să mă ajutați.

    RăspundețiȘtergere
  26. Salutare
    am un opel astra 1.7dti din 2001
    în mers când accelerez îmi intrerupe(da suturi asa)
    Am puso pe tester ,nici o eroare...
    Egr curățat,filtre schimbate...nu am idee care ar putea fi prbl. Ast răspunsuri
    Ms!

    RăspundețiȘtergere
  27. Salutare
    am un opel astra 1.7dti din 2001
    în mers când accelerez îmi intrerupe(da suturi asa)
    Am puso pe tester ,nici o eroare...
    Egr curățat,filtre schimbate...nu am idee care ar putea fi prbl. Ast răspunsuri
    Ms!

    RăspundețiȘtergere
  28. am un astra g 1.7 2003 mi se opreste in daca stau vreo 1-2 porneste dupa care merg vreo 10 km se opreste iar brusc

    RăspundețiȘtergere
  29. cine ma poate ajuta cu un sfat ca am o experienta trista cu serviceuri

    RăspundețiȘtergere
  30. am un astra g 1.7 2003 mi se opreste in daca stau vreo 1-2 porneste dupa care merg vreo 10 km se opreste iar brusc

    RăspundețiȘtergere
  31. am un opel astra g 1.7 cdti tip motor Z17DTl / 2004. A mers la pornire putin subturata apoi s-a turat dintr-odata si foarte greu s-a mai oprit. s-a stricat un injector si garnitura de chiuloasa. in concuzie mecanicul a zis sa schimb motorul ca e mai rentabil. Am pus acelasi tip de motor, am refacut tot si tot nu porneste. mecanicul a zis ca poate fi din calculator. a mai patit cineva asa ceva? ce pot face in situatia de fata? va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema asta am avut-o si eu dupa o ploaie puternica. Solutia a fost sa desfac mufele de la calculatorul de motor (se afla in partea stanga fata sub aparatoarea de plastic de la roata), am curatat si uscat mufele, le-am dat cu contact spray) si le-am recuplat. Masina a pornit brici si nu am mai avut preblemele de supraturare instantanee involuntara.

      Ștergere
  32. Am schimbat semzoru de pozitie axa cu came si tot se opreste brusc dupa aprox 15 km

    RăspundețiȘtergere
  33. Cine ma poate ajuta opel astra g 1'7

    RăspundețiȘtergere
  34. buna,am si eu o problema cu un opel astra h 1.3 cdti 2006.De l a un timp imi oscileaza la relanti si de curand mi-a murit si motorul in mers cand am scos masina pe liber.Precizez ca am curatat egr si am schimbat electromotorul de curand si bateria e noua.O solutie va rog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sal am și eu o problema la fel cum ai tu la opel astra h cdti 1.3 combi 90 cai cum ai rezolvat problema cu oscilatia.

      Ștergere
  35. salut eu am schimbat aceste sensor ma costat 290 original de GM este un pic cam dificil de scos are doar un surub cap exagon cheie de 10 este in partea dreapta intre electromotor si planetara este senzor turatie vibrochen(arbore cotit) eroare p0335 ptr iosif lukas s nu se confunde cu senzor ax cu came

    RăspundețiȘtergere
  36. salut am un opel astra h 1.7cdti 2004 si am o problema se oreste in mers si nu mai porneste decat dp 30-40 min si plec cu ea si dp vreo 4-5km se opreste iar..si imi oscileaza turometrul am fost cu ea la diagnoza si nu a dat nici o eroare..a mai patit cnv asa cv s imi spuna si mie ce as putea face s o repar..!multumesc! alex

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dute la alt testar ....trebuie schimbat senzoru de turatie

      Ștergere
  37. salut am un opel vectra c nu porneste nu se aude nici pompa cand pun contactul

    RăspundețiȘtergere
  38. Salut am si eu un opel Astra y 1,7 dt an 2001 berk, am si eu o problema nu trage nu fuge nu se infinge la drum (merge ca cu mortu ) ma citit pe forum si toti spun ca senzoru de turatie de la arborele cotit, am fost la mai multe servisuri si spun ca nu e senzoru de vina neaparat ca astia trbuie sati schimbe toate piesele pana afla ce este defect, stie cineva ce ar mai putea cauza defectiunea ca mia macat zilele

    RăspundețiȘtergere
  39. Salut daca cineva a avut o problema asemanatoare cu a mea si ma poate ajuta am un opel astra f cc hatchback 1,4 benzina si nu mai porneste im licareste intruna martorul chek fara intrerupere daca las contactul pus 5 min atata timp licare martorul Acela in forma de robinet cu fulger are scanteie vine benzina daca ocolesc sistemul carburetor si aduc in injector masina porneste ajutor va rog

    RăspundețiȘtergere
  40. Salut am un opel corsa c 1.3.cdti probleme: porneste greu la cald, odata ce motoru ajunge la 80 de grade torometru oscileaza nu isi tine turatia si face un zgomot ciudat, in mers daca o scot pe liber se tureaza pana in 1500 si dupa isi revine . Stie cineva care ar fi problema?

    RăspundețiȘtergere
  41. Salut am un opel corsa c 1.3.cdti probleme: porneste greu la cald, odata ce motoru ajunge la 80 de grade torometru oscileaza nu isi tine turatia si face un zgomot ciudat, in mers daca o scot pe liber se tureaza pana in 1500 si dupa isi revine . Stie cineva care ar fi problema?

    RăspundețiȘtergere
  42. Am si eu un opel astra g caravan si turometrul nu mai trece de 40 de mii de turatii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca vrei sa spui 4000 de rotații, nu 40.000 😉

      Ștergere
  43. salutare am un astra g 1.7 motor ysuzu , se aprinde cekinul dupa 20 km. am schimbat senzorul si tot asa face , daca ma poate ajuta cineva?

    RăspundețiȘtergere
  44. Salut, am un opel astra g 2001 , 1,6 benzina. Am schimbat senzorul de vibrochen, insa problema persista. Cum pun frana la un semafor, sau trb sa iau curba la 90 de grade, scade turatia si motorul moare. Ce trb sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  45. Am si eu un Opel vectra c 2.0Dti. Si am o problema de genul :îmi apare in bord un triunghi cu o mașină care derapează in el si îmi moare motorul după ce il pornesc iara motorul se aude urat si mașină nu mai trage si nici turometrul nu mai se ridica sta la 0

    RăspundețiȘtergere
  46. Salut. Am si eu un Opel Astra H din 2005 1.7 CDTI. Am o problema pe partea electrica la ea...o sa încerc sa explic cat pot de bine...Deci...când o pornesc si plec cu ea de pe loc...la un moment dat imi pica totul(Faruri, stergatoare, aer conditionat, lumini plafon, etc) pentru 1-2 secunde dupa care isi revin toate. Luminile din bord NU pica deloc - motorul mergând normal. La fel mi se intampla când încetinesc masina (de exemplu când o parchez - pun frana..încetinesc pana ma opresc de tot cu ea si iar face exact cum am descris mai sus) Am fost la reprezentanta la Opel in Brașov si mi-au spus ca ar fi instrumentele de bord...desi personal nu prea cred ca sunt instrumentele de bord...nu stiu ce sa zic...nu reusesc sa ii dau de cap nicicum. Masina am luat-o Second Hand dintr-un targ auto.In general masina merge foarte bine, totul ok....doar singura chestie este problema electrica despre care am spus mai sus. Va rog, daca ma puteti ajuta. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  47. astra g 2002 1.6 benzina, martor ulei palpaie numai la relanti din cand in cand..mai bine spus dupa multi km , care poate fi problema ?

    RăspundețiȘtergere
  48. am omis faptul ca motorul merge perfect, trage ca n prima zi, deci nici o alta problema

    RăspundețiȘtergere
  49. mi se opreste motorul in mers cate odata porneste imediat altadata nu mai vrea de loc ce sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  50. referitor lacomentariul din 04 01 2017 ca anonim mentionez ca am o masina opel astra 1,7 dti 2001

    RăspundețiȘtergere
  51. intampin si eu urmatoare problema.cand sa pornes masina in seara asta nu vrea sa o ia,invarte motorul da sa porneasca dar moare imediat.sa fie de la temperaturile de afara de -15 grade sau ca poate am alimentat de la Lukoil ultima data??

    RăspundețiȘtergere
  52. buna, am un Opel Combo- tip Y17DT 1686cm3 55 KW Diesel. se opreste motorul in timpul mersului, si tree sa stau putin sa pot reporni, in unele cazuri chiar si cateva minute 5-8 minute dupa care porneste si merge o bucata de drum. Ce sfaturi imi dati. Nu am nici un fel de probleme la pornire nici la - 12C* porneste. Cu multumiri...iuliu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amun poel zafira din 2007 dizel 2.l pornuste dar nu merge mai mult de 4.5 secunde și se opreste dacă cineva ma pote ajuta i mulțumesc

      Ștergere
  53. buna ziua,
    am un opel combo 1,7 cdti, din 2005, cod motor z17dth.
    problema la el este mufa de deasupra calculatorului de injectie(denso-isuzu, mufa este bosch). un pin (baba) din mufa este largit si nu mai face contact perfect cu pinul (mos) din calculator. se pare ca este vorba despre pinul care corespunde senzorului de turatie management (ceva cu cranckshaft la diagnoza).
    motorul porneste la rece, destul de greut dar din prima, apoi daca nu este tinut accelerat la 2500-3000 ture timp de 10-15 secunde se opreste si porneste fff greu. cald, porneste de asemenea fff greu, este nevoie sa dau mult la automat sau s-o imping. ma puteti ajuta cu ceva? cei la care am mai fost mi-au sugerat sa schimb mufa cu totul sau macar pinul afectat, dar nu am gasit mufa identica nicaieri.

    RăspundețiȘtergere
  54. Salut. Stie cineva unde este senzorul la Zafira opc ? Mi.a spus cineva ca se afla in spate la turbo si trebuie dat jos turbo ...

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna seara am.opel zafira 1,6,16valve..an 2001..sta aprins becul check engine..am.schimbat buji fisa egr..si mai nou a facut explozie la toba de sub masina.am.pus testerul.pe ea de mai bn d 30de ori de fiecare data da alta eroare...si mai nou se opreste in mers..chiar nu mai stiu ce sa ii fac si unde s mai ma duc cu ea..stie cnv despre ce este vorba? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Este posibil sa se opreasca din cauza senzorului din baia de ulei. Cel care citeste turatiile.

      Ștergere
  56. Buna ziua,

    Am un Opel Astra H 1.3 CDTI diesel 2005,si am avut ceva probleme cu oscilatiile la turometru in trecut,dupa care sa accentuat in sensul ca imi oprea motorul in mers (luam contactul il puneam si pornea).Samptamana trecuta cand s-a oprit nu a mai vrut sa porneasca deloc (borna la baterie data jos,verificat relee si sigurante,dat curent,spray etc.).Dupa ce am citit acest articol,am schimbat senzorul de la volanta si culmea a pornit la prima cheie.Dupa doua zile de mers in parametrii (ca si noua),astazi a inceput sa oschileze turometru si s-a oprit in mers fara sa o mai pot porni.Imi puteti spune daca a mai patit cineva aceasta problema, senzor volanta defect iara , contact imperfect (unde?),unitate motor defecta, ceva idei unde sa mai caut ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  57. Am si eu o problema cu un opel astra h 1.7 cdti caravan 2009.De pornit porneste ok dar sunt momente cand nu se tureaza decat foarte greu dar cand o ia se duce fara probleme.Problema mai mare e ca atunci cand plec parca se ineaca pana ajunge sa se tureze cum trebuie.Si cand iau piciorul de pe pedala de ambreiaj se aude un fasait parca ar freca ceva.Tin sa mentionez ca amreiajul cupleaza foarte bine.Referitor la ce am spus mai sus ca se balbaie la plecare pana se tureaza corect si maneta de la schimbator fiind in antaia se misca fata spste parca nu cupleaza.Daca cineva ma poate ajuta am si nr.telefon 0761610754 (Dani) nu as vrea sa merg la service si sa ma ia astia cu toate tampeniile numai sa stoarca bani

    RăspundețiȘtergere
  58. Am si eu o problema cu un opel astra h 1.7 cdti caravan 2009.De pornit porneste ok dar sunt momente cand nu se tureaza decat foarte greu dar cand o ia se duce fara probleme.Problema mai mare e ca atunci cand plec parca se ineaca pana ajunge sa se tureze cum trebuie.Si cand iau piciorul de pe pedala de ambreiaj se aude un fasait parca ar freca ceva.Tin sa mentionez ca amreiajul cupleaza foarte bine.Referitor la ce am spus mai sus ca se balbaie la plecare pana se tureaza corect si maneta de la schimbator fiind in antaia se misca fata spste parca nu cupleaza.Daca cineva ma poate ajuta am si nr.telefon 0761610754 (Dani) nu as vrea sa merg la service si sa ma ia astia cu toate tampeniile numai sa stoarca bani

    RăspundețiȘtergere
  59. am un opel astra 17 motor ysuzu la rece porneste la sfert de cheie iar la cald il invirt de ametesc si parca se aude un suierat Nu pot sa-mi dau seama ce are Va rog ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  60. la opel astra f caravan cu motor 1,7 tds unde are amplasatsenzorul de turatie ca nu mai indica turometrul dupa ce am spalat motorul masina e din 97

    RăspundețiȘtergere
  61. Am un Astra G Combi 2000 1.7 dti 55 kw,am citit despre senzorul de turatie ca ar trebui schimbat,in conditiile in care oscileaza la relanti( cald-rece)numai ca eu o am asa de circa 9 ani, are sens sa schimb senzorul de turatie? sau e altceva..trage bine ,nu scoate fum,nu papa ulei,nu moare motorul...
    Poate a avut cineva aceasi problema si ma poate ajuta cu informatii.

    RăspundețiȘtergere
  62. Am un Astra G Combi 2000 1.7 dti 55 kw,am citit despre senzorul de turatie ca ar trebui schimbat,in conditiile in care oscileaza la relanti( cald-rece)numai ca eu o am asa de circa 9 ani, are sens sa schimb senzorul de turatie? sau e altceva..trage bine ,nu scoate fum,nu papa ulei,nu moare motorul...
    Poate a avut cineva aceasi problema si ma poate ajuta cu informatii.

    RăspundețiȘtergere
  63. Unde mai exact este pozitionat senzorul de turatie ?motor la Opel astra g 1,7cdti, motor z17dtl.
    1- langa elecromotor
    2- sub capacul de protectie al distributiei
    ???

    RăspundețiȘtergere
  64. Sall. Am un vectra c 2000 dti sa oprit in mers si nu mai porneste, am pus tersterul pe ea si imi da niste coduri de eroare, p0335 de 2 ori si p0340 odata , ce poate fi, a intampinat cineva asa ceva vreodata?

    RăspundețiȘtergere
  65. Am un opel astra h 17cdti din 2005 astazi 2.12.2018 am plecat cu el sa ajung într-o localitate afară erau minus 13 grade a pornit la fel de usor ca vara am mers cam 15 km si mi sa aprins masina cu cheie nu vroia sa se mai dureze si se oprea motorul de pornit pornea ușor am plecat din nou am mers cam 1km si iar sa aprins si sa oprit motorul am incercat sa ma întorc acasă am ajuns cu greu cu vreo 10 opri dacă a mai pățit cineva așa ceva rog sa ma ajute si pe mine ce sar fi defectat multumesc mult pentru intelegere

    RăspundețiȘtergere
  66. Salut am un opel astrag g nu porneste nici la cald nici la rece doar cu sprei si in mers se opreste si apare masinuta cu cheia ce sa fie a mai patit cineva asa astept raspunsuri va multumesc motor 1.7 cdti

    RăspundețiȘtergere
  67. Bună am un opel astra g motor 1,8 benzină cînd îl pornesc nu își ține relantiul torometrul oscilează se ridică și se coboară mă refer iar la drum cînd schimb treapta de viteză la demaraj se îneacă ce poate să aibă mă puteți ajuta cu ceva vă rog?

    RăspundețiȘtergere
  68. Care e diferența dintre cdti si dti

    RăspundețiȘtergere
  69. Salut am un opel astra h 2005 ,de 2 zile se opreste la relantiu, în mers are putere,si nu se opreste ,va rog daca puteti să-mi dați un sfat multumesc

    RăspundețiȘtergere
  70. Salut
    Am un opel astra h 2006 1.9
    Am o problema după ce merg cu masina 3-4-5 km si opresc se tureaza motorul singur si imi scoate fum albicios cand se tureaza am aceasta problema de cand am facut schimbul de ulei si filtru...Am 240 mii km si am băgat ulei GM 5w30...acest lucru nu se intampla tot timpul
    Imi scade si apa si creste nivelul la ulei
    Va rog cine ma poate ajuta

    RăspundețiȘtergere
  71. Am 2 erori la Astrq g 1,7 dti din 2001
    Ce.poate fi?
    040009
    11900B
    Diagnoza cu delphie

    RăspundețiȘtergere
  72. Va salut am si eu cu opel astra g 1.7dti imi oscileaza relantiu si la plecarea după loc daca nu plec mai furat vrea sa se opreasca si mi se aprinde masina cu cheie in bord
    De multe ori nu vrea sa sta de 120km cu pedala la podea

    RăspundețiȘtergere
  73. Bună ziua am un Opel astra g 2003 1.7 cdti iam facut chiloasa iam schimbat garnitura de chiloasa ulei și filtre iar după aproximativ 1000 de km la 120 la ora se aprinde becul de la ulei dacă scad viteza la 100 la ora se stinge becul precizez ca de la 100 la 120 la ora becul de la ulei se aprinde treptat nu se face rosu deodată. Mulțumesc anticipat celor care mar putea sfătui.

    RăspundețiȘtergere
  74. Salutare am un opel 17 cdti 2004 se accelerează singura la 3000 de ture după câteva secunde își revine după câteva secunde aceași problemă în rest parcurge normal și nici nu scoate fum ma poate ajuta cineva care cunoaște

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna ziua,
    Detin un opel meriva a din 2006 1.7 cdti cod motor z17dtr si am o problema la ea.
    In mers sub 2000ture masina merge in suturi ca sa zic asa , ma puteti ajuta cu o informatie?
    Cum trec de 2000ture merge normal.
    Ce este de facut?
    Am fost la cateva service uri si nu au reusit sa-mi rezolve aceasta problema.

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere