Ofer solutii la problemele frecvent intalnite de posesorii de opel...

Acest blog este destinat in exclusivitate posesorilor de autoturisme Opel. Voi incerca sa abordez cat mai multe probleme ale autoturismelor opel, din nefericire acestea nu sunt foarte putine, asa ca imi va lua ceva timp pana le voi aborda pe toate, daca aveti vreo problema ce nu a fost dezbatuta inca pe acest blog nu ezitati sa imi scrieti pe e-mail: opel.solutions@yahoo.com si in 24 de ore veti avea raspunsul.


Martor motor aprins???

De cate ori nu ati observat martorul din imaginea altaurata aprizandu-se mandru in bordul masinii dvs. in timp ce rulati sau pur si simplu la pornirea masinii nu mai vrea sa se stinga...ce este de facut in aceasta situatie in care evident, masina dvs vrea sa va comunice ceva...si oricat de optimist as fi din fire trebuie sa va anunt ca nu este ceva de bine. Pentru o diagnosticare mai ampla va recomand din suflet cea mai aproape reprezentanta Opel (asta numai daca tineti la masina dvs. si vreti ca aceasta sa fie pe maini bune) in cazul in care varianta cu reprezentanta Opel nu va surade, in anumite situatii puteti chiar dvs sa puneti diagnosticul si eventual sa remediati problema...sigur va veti intreba "cum este posibil???"
Raspusul este foarte simplu: tineti apasat in acelasi timp pedala de frana si acceleratia, puneti contactul fara sa porniti motorul si numarati de cate ori se aprinde, respectiv stinge masinuta cu cheia tinand cont de pauze!!!
Daca nu am fost destul de explicit v-am atasat mai jos si doua exemple video care fac cat o mie de cuvinte....Dupa ce ati obtinut codul de eroare, desigur va intrebati ce puteti face cu o cifra de genul "0010" ???? ei bine acest cod trebuie interpretat de un diagnostician sau chiar de dvs, stand confortabil in fata calculatorului cu ajutorul programului AUTODATA, acesta are o functie denumita simbolic "Diagnostic trouble codes" si care va va ajuta sa interpretati codul pe care tocmai l-ati descoperit.
Acestea fiind scrise si problema rezolvata nu mai ramane decat sa va urez traditionalul si nelipsitul drum brum brum brum!!!



EXEMPLU COD DE EROARE "0100" OPEL ASTRA G:

37 de comentarii:

  1. sal! cand pun contactul nu pot porni masina nici normal nici la automat , de atatea ori cand imi apare eroarea, MAF senzor cu codul 0100,asta am descoperit eu uitandu ma pe site-ul asta!si plus de asta imi pleaca ventilatorul de la aer conditionat cand apare aceasta problema!dak nu-mi apare aceasta eroare(defect)porneste masina de fiecare data! bineinteles ca imi sta aprins si becul "check engine" si dupa ce o pornesc si in timpul mersului,si rar imi mai dispare de pe ecranul bordului pentru putin,ca apare iarasi! va rog frumos sa-mi spune ti si mie de ce nu mi porneste masina cand imi apare acel senzor!am si oscilatii la motor nu f mari,mai greu sesizabile,dar cand porneste motorul parca face un pic mai mare galagie decat normal,apoi isi revine!mi sa oprit masina si in timpul mersului!o fi senzorul de turatie?ast rasp!VA MULTUMESC!!

    RăspundețiȘtergere
  2. SAl!AM INCERCAT VARIANTA CU PEDALELE,NU A MERS!INTR-ADEVAR MARTORUL DE CULOARE GALBEN"CHECK ENGINE"S A APRINS,SI INCEPE SA LICARE,AM NUMERAT PESTE 100 DE PALPAIELI DAR FARA PAUZA,AM FOST CHIAR ATENT,AM MAI INCERCAT DE CATEVA ORI,LA FEL! MI NU-MI ARATA MASINA AIA CU CHEITA,NICI N AM VAZUTO VREODATA DE CAND AM EU MASINA,OPEL ASTRA G DIN 2001 ,1.7YDT,DOAR MARTORUL CEL GALBEN SITUAT EXACT INTRE MARTORUL DE LA ULEI SI CEL DE LA BATERIE,ALA LICARE,DAR NU SE OPRESTE,NUMEROTEAZA FARA STIRE FARA PAUZE,ASTA NUMAI CAND NU MI SE APRINDE MARTORUL ALA DE DEASUPRA MARTORULUI LA BATERIE, CARE ESTE TOT DE CULOARE GALBENA,ESTE PATRAT SAU DREPTUNGHI SI ARE INAUNTRU CA DESEN O FORMA DE STEA !EHHH...CAND APARE ACEL MARTOR NU PLEACA MASINA,NU PORNESTE,IAR DACA PORNESTE SE AUDE MAI ZGOMOTOS MOTORUL ATUNCI PE MOMENT,DAR NU MERGE MULT CA MI SE OPRESTE SI APARE DIN NOU ACEST MARTOR!CE VREA SA-MI ZICA HABAR NU AM!MENTIONEZ CA CALC.MOTORULUI A FOST REPARAT,NU CEL DE INJECTIE,CEL DE SUS DE PE MOTOR,ECU CRED K II SPUNE,MA ROG!CARE ESTE PROBLEMA SI CE TRE SA FAC?DACA ESTE DE LA SENZOR COSTA MULT?:( AST RASPUNS,VA MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aceeasi problema iar pe tester nu da nimic .pe acelasi motor. Ai rezolvat?

      Ștergere
    2. Acceasi problema am si nu ii dau de cap

      Ștergere
  3. Buna seara. Va rog sa ma ajutati macar cu un sfat.. Dupa ce pornesc motorul,martorul baterie ramane aprins. Daca pornesc direct motorul fara sa astept sa se stinga toti martorii,se stinge si cel de la baterie,daca astept sa faca acel check si pornesc..ramane aprins.. "check system charging" curea alternator schimbata,intinzator la fel,releu incarcare schimbat,incarcarea este ok. Masina este opel insignia 2.0 diesel 130 cp din 2009.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi ramane aprins check engine si nu imi apare nici un cod am un opel zafira b 2006 ce sa fac

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi ramane aprins check engine si nu imi apare nici un cod am un opel zafira b 2006 ce sa fac

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut.în dimineață asta după 2 km parcurși s-a aprins martorul check engine.am oprit ,am pornit după 2 minute și problema persista încă.Am rămas fără lichid de parbriz,am completat dar nimic.Este vorbă de un opel Astra g din 2004.Am încercat treaba cu pedalele și nu clipocește nimic.mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. your website is wonderful, let alone the content material!motor opel corsa c

    RăspundețiȘtergere
  8. sal imi sta aprins un martor un patrat cu o steluta in interior cand dau drumu la ac si imi pleaca decat vent mic de la ac si cel mare se opreste de la ce este

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut, am un opel vectra b 2002, 2.0 td si mergand cy el am observat ca dupa ce turez in fiecare treapta peste 3000 si chiar 4000 intre 100 si 140 kmh incepe sa se aprunda check engine si nu mai trage masina dar nu ramane aprins tot timpul se mai stinge dar nu ramne aprins cand pun contact si la tester nu a dat nimic si mai e si chestia ca am facut abea 600 700 km la drum intinsa adica 20l galati constanta, ce e de facut si care ar fi defectu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut si eu aceeasi problema e de la electrovalve sau de la valva EGR

      Ștergere
  10. 45l galati constanta si inapoi si restu

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci am incercat varianata cu pedalele dar nu palpaie nimic la opel vectra b 2002 2.0 td si consumu e de 700km la plin

    RăspundețiȘtergere
  12. cum aflu daca este pompa defecta la opel diesel 2.0

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut am un opel calibra si la 4000 d rotati ami apare semnu la cu motoru si o pune an cap dar motoru nu se opreste ce as putea sa fac

    RăspundețiȘtergere
  14. salut, dețin un opel vectra de 2001 1.8 16 v si am martorul check engine aprins, iar la 15 min dupa ce o pornesc si se încălzește pierde din putere!! am fost la service si la tester apare problema la injectorul 2, asa ca am schimbat injectoarele între ele, si apare aceeași eroare!! ciudat este ca pana se încălzește motorul merge perfect!! cineva un mic sfat, ajutor !!

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut am si eu problema cu chek engine cind ie apins porneste la prima cheie dar la drum nu trage cind ai anulez eroarea nu porneste doar dupa 4 sau 5 incercari si se aude un rateu am am fost la test si mia zis cai sonda landa am pus una nou dar tot asa am schimbat egr nou buji si tot nu vrea am fost la o gramada de mecanici si tot degeaba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa specific ca masiba ie opel zafira 1.8 benzina din 99

      Ștergere
  16. Salutare cine ma poate ajuta sa imi dau seama ce are masina mea:
    Am un Opel 1.7 disel 2001: pornesc masina nu mi se aprinde nici un martor in bord , cand o accelerez se duce de numai:) , pana aici nimic iesit din comun , dar cand intru pe autostrada si viteza depaseste 120km 130km si acul de la turometru trece de 3000 incepe distractia : se aprinde martorul galben din bord(cheack engine) imi taie pedala si nu mai pot accelera, mai mult de 130km nu prinde. De mentionat dar la drum intins(autostrada) patesc asta. Cine ma poate ajuta ce are si ce pot face?

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut! Am un opel corsa 1.2 în mers mi sa aprins martorul Service...se mai aprindea și înainte când o țineam în a 5 peste 3 mii de rotați...și am constatat ca la relantiu mașină îmi juca....am oprito...am lăsato un pic și când am încercat sa o pornesc nu mai mergea...iam dat la automat și am apăsat și accelerația și a pornit pana la urma...la fel cu același bârbâit aiurea și mi sa aprins martorul sub forma de robinet...ce ar putea avea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am și eu o problema mi se aprinde mortorul cu steluță și nu porneste după ce îi scot borna abea după pornește care ar fi problema ? Opel astra 1.7 cdti

      Ștergere
  18. Salut am un opel vivaro 19 se aprinde martorul stop cu cech engine culoare rosu la demaraj 3000 de ture oreste motorul daca merg sub 3000 merge dar becurile ramin aprinse , lam citit are codul de eror 1882 Engine Coolant Level Switch Circuit Short to Ground sa vedem schim si asta.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sal.am un opel vectra B an 2001 motor 1.8 benzină motorul porneste Bine dar ca și Cum ar avea 3 pistoane și nu pot accelera motorul ptr că îmi taie accelerația un răspuns care a mai pățit așa ceva o zi bună Vă doresc .

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua.Sunt detinatorul unui opel astra h 2005 1. benzina .Cu cateva zile in urma am observat ca atunci cand pornesc motorul rece imi ramane turata la 1000 R pentru 1 minut apoi isi revine,pe langa toate acestea apoi am vazut ca imi oscileaza la relanti.Apoi un zgomot pe la cureaua de accesorii am acelerato pe loc a disparut sunetu. Si cireasa dupa tort cand sa plec de la servicu pornesc masina o las 1 minut sa ajunga la turatiile corespunzatoare pana an inceput sa trepideze tot motoru,toata masina,apoi vad ca se aprinseze martorul cu motorasi totusi am zis sa ajung acasa am mers cu ea 2 statii asa la semafor vibra din toate incheieturile infine ma oprit un echipaji cat am stat pe loc am oprit mototul.Culmea cand am pornit din nou mergea ok. Oare ce sa fie ???

    RăspundețiȘtergere
  21. Am o problema cu indicatorul din stanga ,sus ,cand pornesc e ok ,apoi se aprinde si asa ramane.

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut. Am un astra g 1.7td 55kw din 99 , am oprito seara si dimineata nu a mai vrut sa porneasca , ma puteti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  23. Salut am un opel astra h gtc 1.7 diesel rămâne martorul esp aprins și nu îi pot da mecanicii de cap. În prima faza martorul esp apărea cu martorul cheie și nu se mai putea circula cu mașina. Opream motorul și dispăreau de pe bord pana când calcam frana. Am fost la mecanic au făcut ce au făcut am luat mașina de la ei fără probleme. Acum rămâne martorul esp aprins dar fără cheie și mașina merge asta după un drum de 30 de km. Ce credeți că ar putea fi dacă mai citește cineva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Am avut si eu o problema similara, ma rog, la mine nu se oprea masina, doar ii scadea puterea. La mine problema a fost de la pedala de acceleratie. Mai exact senzorul ... am schimbat pedala si acum e totul OK

      Ștergere
  24. Salut, dețin un opel 1.7 Diesel 2000
    MI-SE aprinde martorul cheack engine, când o pornesc la rece, și plec la drum!
    Nu îmi mai trage mașina, cel puțin o jumătate de ora!
    După își revine!
    Ce poate avea?

    RăspundețiȘtergere
  25. Salut, am si eu un opel astra g 2.0 dti și după ce o pornesc sta câteva minute și mi se aprinde martorul mașina cu cheita și ii ia toată puterea. Mam uitat și la egr și am curățat și supapa de la egr și tot se aprinde,masina e din 2003. Ce idee aveți?

    RăspundețiȘtergere
  26. Salu am un opel astra gtc 1.9 disel 2007.. astazi cand am plecat de la munca am observat la o intersectie ca nu prea mai tragea masina adica pedala la fund si cam greu își lua viteza.. i-am luat contactul si l-am pus iarasi si mi-a aparut martorul Check Engine ... Inainte de a o lasa in parcare am zis sa mai fac o tura cat de cat și-a dat drumu putin dupa iar a facut la fel.. ce ar putea fi ? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna seara am un Opel CORSA d, motor 1.2 cu doua uși și mi sa aprins martorul de le presiunea de oare care ar putea fi cauza,am băgat ulei syn power 5w40 oare o fi bun mașină o am recent

    RăspundețiȘtergere